En die waan van de dag is er natuurlijk ook gewoon. De voordeurbel rinkelt. En dat is fijn. Je zou dat voor atijd willen. Maar die garantie is er niet. Dus zomaar uitbreiden in personeelsomvang is niet aan de orde. Tegelijkertijd zou het wel prettig zijn als je zeker weet dat je beheer-organisatie "klaarstaat". Zo kun je als het wat minder druk is direct door met het opschalen van je actief klantbeheer.
Helder Beheerd staat midden in de markt. Wij weten dat dit speelt. We luisteren naar onze klanten. Vandaar dat we een unieke service kunnen aanbieden. In samenwerking met de Nationale Hypotheekbond hebben we een voorstel dat klinkt als een klok. Er is eigenlijk geen argument om niet per direct aan de slag te gaan met actief klantbeheer.
Je hebt gekozen voor de Nationale Hypotheekbond als pakket voor het actief beheren van je bestaande klantrelatie.
Helder Beheerd helpt je bij het inrichten van je organisatie.
We gaan 3 dagdelen met jou en je kantoor aan de slag. We richten je actief klantbeheer in. We bepalen samen met jou de aanpak, stellen een proces vast en trainen jou en je collega's in het gebruik van de Nationale Hypotheekbond (NHB).
Onderdelen: |
* Hypotheekbond training - deel 1 |
* Actiefbeheer training - deel 2 |
* Procesinrichting |
Investering: |
€ 1.750,- |
Als alle acties van stap 1 zijn uitgevoerd ben je in principe klaar om te beginnen.
Je kiest ervoor om nog niet "vol gas" actief klantbeheer op te starten.
In deze periode verricht je enkel de werkzaamheden waardoor er geen vervuiling van de data in Nationale Hypotheekbond ontstaat.
NB! Het exacte bedrag is afhankelijk van jouw specifieke situatie en van jouw wensen van wat je al wel wil gebruiken. We stemmen dit graag met je af, zo ben je van te voren precies op de hoogte van alle mogelijkheden en eventuele kosten.
Je bent zover. Je gaat nu "helemaal los".
Stuur ons bericht dat je wil starten.
We controleren alles nog een keer en samen zorgen wij ervoor dat je operationeel aan de slag kan met actief klantbeheer.
Investering:
€ 500,-
We maken ook met alle plezier een aanbod op maat. Neem contact met ons op via info@helderbeheerd.nl of bel Dirk van Haarlem (06) 12 80 48 47
De nieuwe rol voor de binnendienstmedewerker, de Client Officer. Investeer in de toekomst van je kantoor en in de binnendienst colleega's. Tijdens de training ontvang een grote gereedschapskist handvatten, brieven en tools en daarnaast ontvang je een officiële titel en diploma.
De opleiding tot Client Officer is door Helder Beheerd in opdracht van Lindenhaeghe ontwikkeld.
Werken aan je bedrijf doe je er niet zomaar even bij. Het moet zorgvuldig gebeuren. Dan is de keuze voor Helder Beheerd logisch. We geven je drie redenen waarom:
We hebben onze kennis op peil. Op zowel het gebied van bedrijfsvoeringsvraagstukken als de financiële vakinhoud. We werken met vooraanstaande partners in de business. Kortom we weten waar we het over hebben als het gaat over het adviesproces binnen de financiële dienstverlening.
Bij Helder Beheerd hebben we allemaal ervaring met adviseren aan klanten als het gaat om hypotheken of verzekeringen. We hebben allen Wft-certificeringen of méér. Niet alleen theoretische kennis. Vooral ook praktijkervaring. Wij weten wat jij meemaakt!
We zijn al langere tijd actief binnen ons vakgebied. We werken voor veel klanten. We hebben een bewezen trackrecord.
Wij helpen bedrijven met trainingen & opleidingen, interim- & projectmanagement, het uitvoeren van werk en implementaties.
Sommige uitdrukkingen over geldzaken kom je niet elke dag tegen. Onze financiële begrippenlijst legt de meeste daarvan alvast uit en beantwoordt enkele veel gestelde vragen. Nog iets niet duidelijk? Aarzel niet en neem direct even vrijblijvend contact op.
Als je een huis koopt, moet je rekening houden met allerlei kosten, naast de koopprijs. Denk hierbij aan de kosten voor het verbouwen en inrichten van je huis en de verhuizing. Maar er zijn ook de zogenaamde aankoopkosten, zoals de rekening van de notaris en ons hypotheekadvies.
Bij een ‘hypotheek’ leen je geld voor het aankopen van een woning. Deze geldt daarbij als onderpand. Dit zogenaamde ‘hypotheekrecht’ biedt de geldverstrekker meer zekerheid dat de lening kan worden terugbetaald. Hij verkrijgt via een hypotheek namelijk het recht om je woning te verkopen als jij de hypotheeklasten niet meer betaalt. In dat geval is er sprake van een executieverkoop. Daarnaast wil de geldverstrekker veelal ook een pandrecht.
Steeds meer mensen denken na over zonnepanelen en isolatie of andere energiebesparende maatregelen. Wanneer je wilt gaan verduurzamen, gelden er ruimere mogelijkheden voor een hypotheek. Met het Energiebespaarbudget mag je namelijk tot 6% bovenop de woningwaarde lenen. Oók met NHG.
Kopers van 18 tot 35 jaar betalen eenmalig geen overdrachtsbelasting bij aankoop van een woning. Dat maakt de aankoop van een woning voor hen een stuk goedkoper. Vanaf 1 april 2021 geldt aanvullend dat de woning niet duurder mag zijn dan € 400.000. Kopers van 35 jaar of ouder die in de woning gaan wonen, betalen 2%. Beleggers gaan 8% betalen. De overheid wil met deze maatregelen starters en doorstromers meer kansen geven op de woningmarkt. De overheid heeft hiervoor een handige 'infographic' gemaakt. Hieronder vind je daarover extra informatie.
Het Nederlands belastingstelsel is opgedeeld in drie zogenaamde ‘boxen’.
Voordeel van een eigen woning is, dat je in Box 1 de betaalde hypotheekrente mag aftrekken van je inkomen. Daar tegenover staat dat je het ‘eigenwoningforfait’ erbij moet optellen. Toch levert dat per saldo vaak een fikse teruggave op.
Bel ons op
074-2020225
Stuur een mail naar
info@helderbeheerd.nl
Bezoek ons op
Veilingstraat 30
7391 GM Twello
Onze expertise is opgebouwd in vele jaren in het veld. Wij kennen banken, verzekeraars, het intermediair en de mensen die er werken. Financieel adviseurs, hypotheekadviseurs en (commerciele) binnendienstmedewerkers. Tegelijkertijd spreken we de taal van de ondernemer. Wij weten wat de ontwikkelingen zijn op het gebied van advies, bemiddeling en nazorg.
Wij maken ons nogal druk over de bestaande klant. Omdat die de basis vormt van een succesvolle dienstverlener. Actief klantbeheer is geen loze kreet, maar dat waar wij goed in zijn. Tegelijkertijd kunnen we je helpen met het vormgeven van alle elementen van de adviescirkel. Vandaar dat we zeggen: Actief klantbeheer en méér!
Tel: 074-2020225
Mail: info@helderbeheerd.nl
Ma t/m Vr
09.00 - 17.00
Weekenden en avonduren op afspraak