Zet het klaar!

voorbereiden op Actief Klantbeheer 

Actief Klantbeheer. Het belang wordt gezien. Alleen die waan de dag, hè. Die waan van de dag...

En die waan van de dag is er natuurlijk ook gewoon. De voordeurbel rinkelt. En dat is fijn. Je zou dat voor atijd willen. Maar die garantie is er niet. Dus zomaar uitbreiden in personeelsomvang is niet aan de orde. Tegelijkertijd zou het wel prettig zijn als je zeker weet dat je beheer-organisatie "klaarstaat". Zo kun je als het wat minder druk is direct door met het opschalen van je actief klantbeheer.  

Helder Beheerd staat midden in de markt. Wij weten dat dit speelt. We luisteren naar onze klanten. Vandaar dat we een unieke service kunnen aanbieden. In samenwerking met de Nationale Hypotheekbond hebben we een voorstel dat klinkt als een klok. Er is eigenlijk geen argument om niet per direct aan de slag te gaan met actief klantbeheer. 

We noemen het: 

ZET HET KLAAR - SERVICE

In 3 stappen naar actief klantbeheer.

Stap 1; inrichten

Je hebt gekozen voor de Nationale Hypotheekbond als pakket voor het actief beheren van je bestaande klantrelatie.

Helder Beheerd helpt je bij het inrichten van je organisatie.

We gaan  3 dagdelen met jou en je kantoor aan de slag. We richten je actief klantbeheer in. We bepalen samen met jou de aanpak, stellen een proces vast en trainen jou en je collega's in het gebruik van de Nationale Hypotheekbond (NHB).

Onderdelen:
* NHB-training deel 1
* NHB-training deel 2
* procesinrichting
Investering:
€ 1.500,= (bij jou op kantoor)

€ 1.050,= (online)

Stap 2; "klaar voor actie"  - wachtstand

Als alle acties van stap 1 zijn uitgevoerd ben je in principe klaar om te beginnen.

Je kiest ervoor om nog niet "vol gas" actief klantbeheer op te starten.  

In deze periode gaat de Nationale Hypotheekbond in wachtstand.

Je betaalt dan een lager bedrag per maand.

NB exacte bedrag is afhankelijk van jouw specifieke situatie. We rekenen het graag voor je uit.

Stap 3; starten! 

Je bent zover. Je gaat nu "helemaal los".

Geef een signaal aan Helder Beheerd en de Nationale Hypotheekbond.

Samen zorgen wij ervoor dat je operationeel aan de slag kan met actief klantbeheer.

We doen een check en starten (weer) op.

Investering:
€ 450,= (online)

Meer informatie? Kijk gerust op de gehele website. We maken ook met alle plezier een aanbod op maat. Neem contact met ons op via info@helderbeheerd.nl , òf bel Peter (06) 50 66 66 56 of Dirk (06) 12 80 48 47

Voor alles op deze pagina geldt: algemene voorwaarden van toepassing. Alle prijzen excl. BTW  en eventuele reiskosten.

Goed te combineren met:
Opleiding Client Officer

Investeer in je toekomst (of die van je binnendienst) en krijg een grote gereedschapskist met tools en een officiële titel. De opleiding wordt aangeboden via Lindenhaeghe. 

Meer lezen

De voordelen van Helder Beheerd

Werken aan je bedrijf doe je er niet zomaar even bij. Het moet zorgvuldig gebeuren. Dan is de keuze voor Helder Beheerd logisch. We geven je drie redenen waarom:

Kennis van zaken

We hebben onze kennis op peil. Op zowel het gebied van bedrijfsvoeringsvraagstukken als de financiële vakinhoud. We werken met vooraanstaande partners in de business. Kortom we weten waar we het over hebben als het gaat over het adviesproces binnen de financiele dienstverlening.

Mensen uit de praktijk

Bij Helder Beheerd hebben we allemaal ervaring met adviseren aan consumenten als het gaat om hypotheken of verzekeringen. We hebben allen Wft-certificeringen of méér. Niet alleen theoretische kennis. Vooral ook praktijkervaring. Wij weten wat jij meemaakt! 

Bewezen trackrecord

We zijn al langere tijd actief binnen ons vakgebied. We werken voor veel klanten. We hebben een bewezen trackrecord.