Helder Beheerd Support 

Wij doen wat jij belooft!

Dé manier om waarde te creëren!

Actief Klantbeheer. Er wordt veel over gesproken. En tegelijkertijd wordt er in de praktijk te weinig invulling aan gegeven. Redenen te over: "Het is druk met nieuwe klanten", "Het is veel werk en levert niet veel op", "KIanten zitten er niet op te wachten",  "Mijn database is niet op orde", en "De waan van de dag zorgt ervoor dat ik er niet aan toekom".

Allemaal waar. Allemaal herkenbaar. Maar zo komt het er natuurlijk nooit van. En dat terwijl Zorgplicht in de schijnwerpers staat bij de toezichthouder en er regelmatig zaken bij Kifid spelen waar een goed in gevuld klantbeheer een hoop "gedoe" had kunnen voorkomen. 

Bovendien levert goed ingevuld actief klantbeheer geld op. Nu direct door middel van nieuwe opdrachten tot dienstverlening. Én later doordat je waarde creëert in je portefeuille. Bovendien blijken klanten het wel degelijk te waarderen als ze door hun financieel adviseur op de hoogte worden gehouden.

Wat nu als er een oplossing is waarbij je als adviseur vooral datgene doet waar je blij van wordt, namelijk adviseren? En wat nu als je weet dat het contact opnemen, met de klant gegevens doornemen en het signaleren van kansen wordt opgepakt door professionals? En wat nu als er na het contact direct een volgend onderhoudsmoment wordt vastgelegd en het dossier op orde is? Hoe is dat? Die oplossing is er nu en heet:

Helder Beheerd Support

Vanaf 1oktober 2020 starten we op met dit concept. Wij nemen het werk uit handen waar jij niet aan toekomt. En tegelijkertijd zorgen wij ervoor dat er wel invulling wordt gegeven aan actief klantbeheer. 

Hoe wat dat doen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Dan leggen we het graag uit. Tot binnenkort!

Wij doen wat jíj belooft!