Goed klantcontact was nog nooit zo belangrijk. Met de Opleiding Client Officer ontwikkel jij je tot dé hypotheekmedewerker (back- of frontoffice) die het verschil maakt in het contact met alle klanten (met de focus op hypotheken). In deze eendaagse opleiding leer je hoe je klanten optimaal bedient én hoe je het administratieve proces optimaliseert.
Inhoud van de opleiding:
Tijdens de interactieve en praktijkgerichte opleidingsdag ga jij aan de slag met:
De meest recente ontwikkelingen binnen de adviesmarkt.
Het signaleren wat de verschillende advieskansen zijn, zodat je hier tijdig op kan inspelen.
Het vanuit een klantgerichte aanpak in kaart brengen wat de wensen en behoeften van de klant zijn.
Het vertalen van deze inzichten naar een concreet plan van aanpak, waarmee jij, al dan niet samen met de adviseur, direct van start kan.
Je sluit de opleiding af met een examen. Wanneer je dit met goed gevolg aflegt, ontvang je het Client Officer-certificaat.
Als je het onderstaande formulier invult en verstuurt, krijg je van ons een bevestiging en tevens een factuur per e-mail.
Wij helpen bedrijven met trainingen & opleidingen, interim- & projectmanagement, het uitvoeren van werk en implementaties.
Onze expertise is opgebouwd in vele jaren in het veld. Wij kennen banken, verzekeraars, het intermediair en de mensen die er werken. Financieel adviseurs, hypotheekadviseurs en (commerciele) binnendienstmedewerkers. Tegelijkertijd spreken we de taal van de ondernemer. Wij weten wat de ontwikkelingen zijn op het gebied van advies, bemiddeling en nazorg.
Wij maken ons nogal druk over de bestaande klant. Omdat die de basis vormt van een succesvolle dienstverlener. Actief klantbeheer is geen loze kreet, maar dat waar wij goed in zijn. Tegelijkertijd kunnen we je helpen met het vormgeven van alle elementen van de adviescirkel. Vandaar dat we zeggen: Actief klantbeheer en méér!
Tel: 074-2020225
Mail: info@helderbeheerd.nl
Ma t/m Vr
09.00 - 17.00
Weekenden en avonduren op afspraak