Actief beheer stap 2

Ken uw klant!

U weet nu hoe het systeem werkt! Maar uw database is nog niet gevuld met de meest actuele gegevens van uw klant. Om uw klant optimaal te kunnen adviseren moet u wel beschikken over deze gegevens. Wij kunnen u helpen dit te realiseren. Dit doen we onder meer door samen  een commercieel plan te maken. Maatwerk is het uitgangspunt! Als u wilt gaan werken met een abonnementsysteem, kunnen wij dit samen met u opzetten.

Wat kan Helder Beheerd hierin voor u betekenen?  
Helder Beheerd biedt u de mogelijkheid om uw (hypotheek) dossiers compleet te krijgen door:

  • Hulp bij het opvragen van portefeuilles bij geldverstrekkers en verzekeraars
  • Hulp bij het onttrekken van gegevens uit uw CRM pakket
  • Hulp bij het verwerken van fysieke dossiers
  • Hulp bij het aanvullen van de ontbrekende gegevens via Telemarketing

Desgewenst kunnen wij jaarlijks een update verzorgen van de belangrijkste gegevens, afspraken en een tevredenheid onderzoek uitvoeren onder uw relaties.

Heeft u interesse, neem dan contact op met uw accountmanager bij de Nationale Hypotheek Bond, tel 020-7582111 of met Helder Beheerd, tel 074-2020225.

Actief beheer stap 3